11 Mayıs 2014 Pazar

SAHILLERIMIZI NE ZAMAN KORUMAYA BASLAYACAGIZ



İnternet te başka bir konuda araştırma yaparken dikkatimi çekti ve yazmaya karar verdim.

Geçtiğimiz günlerde balığa gitmiştik ve inanın bir defa bile vurmadı oltalarımız çeşit çeşit yem kullanmamıza rağmen.

Şöyle bir düşündüm çocukluğumu ,delikanlılığımı geçirdiğim Yeniköy-Malkara sahilleri nasıl oldu da bu kadar verimsiz bir hale geldi.

Aslında bu sorunun çok basit bir cevabı var yıllardır ama yıllardır. Bu hat gece gündüz taranmakta , ama midye çıkarmak için ama trol , adı neyse artık çeşit çeşit ağlarla ve yöntemlerle taranmakta.

Dolayısı ile bu denizde rahat edemeyen hayvan da başka bir tarafa kaçmakta kendine yeni yatak bölgeleri aramakta ve bulmakta kanımca.

ECO TOURİSM Karacabey için çok iyi bir fırsat gerçekten.Ve biz  bunu fırsat olarak görüp sahip çıkar yanısıra da sahiplenirsek inanın bana hayal bile edemeyeceğiniz güzelliklerimize tekrar kavuşabiliriz.

Sizden ricam banane demekten vazgeçelim, benim işim mi kim yapıyorsa yapsın anlayışından lütfen vazgeçelim.Karacabey Avcılar Derneğimiz bu konuda öncülük yapabilir mesela , yerel yönetim ile ortak bir proje üretlebilinir.Uludağ üniversitesinin böyle bir projede kesinlikle yer alacağını düşünüyorum

Haydi Karacabey inanın bana ülkemizde tüm sahil şeridin de aynı hummalı çalışma var.2-3 yıl sonra göreceksiniz müthiş bir balık populasyonu kıyılarımız da üremiş olacak

Biliyorum bu güç ve istek Karacabey de mevcut.Yapmaya çalıştığım bu gücün bir an önce açığa çıkmasını sağlamaya ön ayak olmak ve HEP BİRLİKTE güzel işler başarılabileceğini kanıtlamaktır.

Son olarak EDREMIT' TE BALIĞI YAPAY RESIFLER ARTTIRACAK ya Boğaz'da 

Hiç yorum yok: