6 Temmuz 2012 Cuma

MUZISYEN TARAFIMI SEVIYORUM






Lise çağlarında tanıştım org ile.İlk sesini bir düğünde duymuş ve bayılmıştım.Rahmetli Faruk abi ne güzel de çalıyordu .hem çalıp hem de söylüyordu
O zamanların hit parçası idi hatırlıyorum
'' Kaldır kolların oh oh şıkıdım şıkıdım
'' Kır gerdanını oh oh şıkıdım şıkıdım ''
Siz de hatırladınız değil mi bu şarkıyı.
O zaman o düğünü izlerken hayatımın önemli bir kısmını şekillendireceğini hiç bilemezdim müziğin.Özgür ile ilk tanıştığım da yaz tatilinde idim.Eskişehir de iktisat 1.sınıf öğrencisi idim o zaman.an gibi aklımda Beni babası ile tanıştırdı.Müzik öğretmeni olan Şaban Hoca sağolsun bana çok destek oldu Özgür ve Şaban hoca sayesinde müzikle tanışmam ve org çalmaya başlamam çok hızlı gelişti.
Melodi müzik ve çiçekevi günümün önemli bir kısmını burda geçirmeye başlamıştım.Zaten tatildeydim de aynı zamanda.Bir sıkıntı yoktu kısacası.
Geceleri de düğünlere gidiyor onlara yardım ediyordum.Gündüz dükkanda org çalışıyordum.hangi şarkı çıkmışsa onu çalmaya çalışıyordum.
Hoca haftasonu iş yoğun olunca Bandırma dan da müzisyen getiriyordu.İlginç bir birisi idi Şadi abi zor konuşuyordu ama çok güzel şarkı söylüyordu.Günlerden Cumartesi idi düğünlerin en yoğun olduğu gün yani.Bekledik bekledik Şadi abi gelmedi o gün vakit daralıyordu artık.Nerde ise düğün saati yaklaşmıştı ayrıca köyden de düğün sahipleri almaya gelmişti cihazları .Daha fazla beklemek istemiyorlardı.
Hoca durdu durdu Kadir dedi birlikte gideceğiz düğüne sen çıkartırsın bu işi bende destek olurum sana .
Hocam nasıl yapayım falan dedim ama dinlemedi bile Haydi cihazları yerleştirelim arabaya dedi
Heyecandan ölecek gibi hissettim kendimi.Hoca anlamıştı merak etme ben yanındayım sana gitarla eşlik ederim bu geceyi güzel bir şekilde bitiririz sen de böylece bu işe başlamış olursun dedi.
Yapabilirmiyim hocam dediğim de bu işi yapanlar insan değil mi oğlum dedi.Düşündüm haklı idi.
Ve amatörlük lige çıkışım böyle oldu.
Şimdi bazan aklıma geliyor da
Sağolasın Şadi Abi diyorum.
Gerçekten Sağolasın.......

Hiç yorum yok: