14 Ağustos 2012 Salı

KARACABEY-KOSGEB EL ELE DIYEBILMEYI ÇOK ISTERDIM


Karacabey-KOSGEB el ele diyebilmek isterdim


Merhaba Dostlar,
Yukarıdaki afiş Selçuk Belediyesi ve KOSGEB in ortaklaşa düzenlediği uygulamalı girişimcilik eğitimi ne ait bir afiş ve ben bunu görünce Selçuk Belediyesini takdir ettim gerçekten.
Demek ki Selçuk  gençlerine güveniyor ve onlara sahip çıkabiliyor.Fotoğrafın altına da özelikle Karacabey-Kosgeb el ele demeyi çok isterdim diye bu yüzden yazdım.Doğası gereği  KOSGEB bazı sektörleri Sanayi Bakanlığının kararnamesi gereğince destek vermiyor.Bunlar tarım,hayvancılık, turizm, balıkçılık KOSGEB in destekleri daha ziyade imalat ve ticarete yönelik.Hani diyebilirsiniz ki biz daha çok tarımsal üretim yoğun bir ilçeyiz maalesef bence yanılıyorsunuz derim.Yoğun tarımsal üretim konusunda haklısınız fakat gözden kaçırdığınız bu üretimi yapabilmek için ciddi bir makine ve ekipman a ihtiyacınızın olması.Uygulamalı girişimcilik desteği de bence bu noktada devreye giriyor zaten.
İlçemizde SEZER SÜT SAĞIM MAKİNALARI gibi ülkemizin ve dünyanın bir çok bölgesinde dev bir marka olmayı başarmış model bir firmamız mevcut.Önemli olan birde kalmak değil bu sayıyı arttırabilmek işte bu yüzden gençlerimize bizde güvenmeli ve önlerini açacak her fikre ve projeye sahip çıkmalı daha da önemlisi ilçemize bunu kazandırmalıyız. 
Son olarak uygulamalı girişimcilik  eğitiminin en güzel tarafı kurulu bir işletme olmanızın gerekmemesi.Önemli olan  70 saatlik eğitime katılmak ve sertifikanızı aldıktan sonra,  projenizin KOSGEB değerlendirme kurulunda onay alması , onay sürecinden sonra 27.000 tl hibenizi dilimler halinde hakediş dahilinde KOSGEB den alıp kendi işinizin patronu olabiliyorsunuz.

KOSGEB Malatya İl Müdürünün uygulamalı girişimcilik ile ilgili açıklamaları;



  

Hiç yorum yok: