21 Ağustos 2012 Salı

LANET OLSUN BU TERORE

   Merhaba demek bile çok zor geliyor inanın.İçim yanıyor ve terörü lanetliyorum.Aslında blogum da bu tarz bir şey yazacağımı hiç düşünmemiştim.Ama demek kader de buda varmış.Zor da olsa yazmaya çalışıyorum.
Gaziantep son yıllarda ülkemizin Çin i olma yolunda müthiş adımlar atmış ve bunu da nispeten başarmış bir ilimiz.Tabii bu huzur ortamı maalesef birilerinin işine gelmedi ve bu sivil çoluk çocuk demeden bombaladılar.TÜM KALBİMLE İNANIYORUM Kİ BAŞARAMADILAR VE YİNE BAŞARAMAYACAKLAR.Onların derdi halkları falan değil tek dertleri bu kaos ortamından elde ettikleri rantı kaybetmemek.Yoksa canlar kalmış gitmiş ne ifade eder ki.
İnanın çok bir şey yazamıyorum cümleleri toparlayamıyorum.
Muhtemelen izlemişsinizdir. ama Fatih hocanın görüntüleri ile bu güne son vermek istiyorum.

Hiç yorum yok: