22 Ağustos 2012 Çarşamba

MARKA GELECEGIMIZE YATIRIMDIR

Merhaba sevgili dostlar,
Bu akşam ki yazımı 1964 yılından bugüne ilçemizde Şen Kardeşler Köftecisi olarak bilinen Küçük ailesine ayırmak istedim.Sebebi de onların MARKA ve KALİTE Yolculukları
2010 yılında sucuk üretim tesisi açmaları ve bununla birlikte BURLEZZ markası adı altında üretim yapmaya başlamaları kısacası marka yolculukları beni bu yazıyı yazmaya iten yegane sebep oldu.
İşletmenin beyni diyebileceğim Hakan bey ile bu konuda kısa bir görüşme yaptım ve müthiş keyifli yanıtlar aldım kendisinden bu da beni açıkçası heyecanlandırdı ve koşa koşa evime geldim ve bilgisayarın başına oturdum vakit kaybetmeden.

Hakan bey ile yapılan görüşmeden kısa notlar

Sizi marka yolculuğuna iten sebep neydi acaba ?
1964 yılından beri ilçemizde hizmet vermek bizler için gurur verici bir durum ve bayrağı devraldığımız noktadan daha uzağa taşımamız gerektiğini düşündüm ve bunu da nasıl yaparımın yanıtını ararken MARKA ve kalite belgesi fikri karşıma çıktı.
Özellikle kendi üretimimiz olan sucuk , köfte ve diğer et ürünleri çok hassas ve üretim süreçleri içinde sürekli kontrol gerektiren bir üretim yapısına sahip.En başta bu iş gönül işi biz gerçekten işimizi seviyor ve ilçe halkımıza hizmet etmekten keyif alıyoruz.Fakat ticari mana da olaya yaklaşmamız gerekir ise ilçemiz bizi biliyor peki bizi bilmeyen ürünlerimizi verdiğimiz diğer bölgelerde ne yapacağız .İşte bu noktada marka ve kalite devreye giriyor.Bu sebeple marka konusunda ciddi yatırımlar yaptık.İlçemizde ISO belgesine sahip ender köftecilerden biriyiz.Güzel tarafı şu bu yatırımlar bizi her geçen gün büyütmeye başladı ve BURLEZZ markası ilçemize yakın bölgeler de  duyulmaya ve talebi artmaya başladı.Bu artışı görmek inanın kelimeler ile anlatılabilecek bir şey değil.İfade edemiyorum gerçekten.

Bu noktada ben sözü görüntülere bırakayım 


Yolun açık bahtın açık olsun BURLEZZ 
İlçem adına bunları görmek inanın bana keyif ve mutluluk veriyor.Sizlere BURLEZZ markasının yolculuğunu aktarmaya çalıştım ama aslında söylemek istediğim şu.
Lütfen sizde üretiminize sahip çıkın ve bakın bugün Yunanistan battı batma sebeplerinden bir tanesi de kendi üretmek yerine fason ürettirmek idi bana göre.
Siz değerli üreticilerim lütfen ürettiğiniz değere başka marka vurarak değil  kendi markanızı alarak ve o makayı kullanarak  sahip çıkın bu yolculuk kısa zamanda hedefe varabileceğiniz bir yolculuk olmasa da göreceksiniz ki siz kaliteden ödün vermediğiniz sürece geleceğinize en güzel yatırımı yapmışsınız.


Saygılarımla

Hiç yorum yok: